Sunday, 24 July 2011

Makan Hati, Makan Diri....

Kalaulah masa kita kat sekolah dulu, kita boleh trace dah kita ni cenderung ke arah cabang mana kan bagus..

Tak lah jadi macam sesetengah orang sekaang ni..masa mohon UPU main isi saja... apa saja yang orang kata

bagus, terjamin masa depan, senang cari kerja, kita main bedal aje... tup-tup, diri sendiri merana kerana tak

boleh perform bila dah di alam pekerjaan..


Tapi, tahniah dan syabas pada mereka yang "campak mana-mana pun boleh hidup"... huhhuhu.... macam mana pun, Syukur dengan apa yang ada...

Cemburu!